AtlasGlobal krizi yönetmeyi neden tercih etmedi? – Turizm Günlüğü

Turizm en çok kriz anlarından etkilenir. Şirketlerin becerisi de kriz anında ortaya çıkar. Birçok kriz, yeni oyuncuların sahneye çıkmasına neden olmuştur. Birçok kriz de şirketlerin büyük yara almasına neden olmuştur.

Bu yüzden kriz yönetimi başlı başına bir bilim haline gelmiştir.

AtlasGlobal‘in uçuşlarına ara vermesi ve iletişimde yaşananlar, tam olarak “iletişim” krizidir.

ATLASGLOBAL KRİZİ, TURİZM VE İLETİŞİM ÜÇGENİ

AtlasGlobal’de birtakım sorunlar olduğu aşikar. Sonuçlarından yola çıkarsak, uçuşlarına birkaç ara vermesi, pilot istifaları ve son olarak işten çıkarmalar şirkette bazı sorunların olduğunu gösteriyor bize.

Bu sorunların düzeltilmesi için yapılan adımların tamamı yanlış atılmış adımlardır.

Bundan sonraki süreçte şirketin yapacağı en önemli adımlardan biri iletişiminin yönetilmesidir. Buna iletişim krizinin yönetilmesi denir. Bu krizi bu güne kadar kimler yönettiyse bazı hayati hatalar yaptılar.

Devamı:

AtlasGlobal krizi yönetmeyi neden tercih etmedi?

Kaynak: Turizm Günlüğü